«خریدپلکانی»، شما و ما هردو برنده ایم
«خریدپلکانی»، شما و ما هردو برنده ایم

از بازدید شما از وبسایت SAZE90.com متشکریم. پس از تعیین 30 بهمن ماه به عنوان پایان «خرید پلکانی» بعضی از خریداران و کاربران تقاضای دائمی نمودن این طرح را داشته اند. در این رابطه مواردی به نظر می رسد که لازم است به عرض خریداران عزیز برسانیم.
همه ما بخوبی می دانیم که صنعت ساختمان ایران از اواسط سال 1392 وارد دوران رکود شده است و پیش بینی می شود این رکود تا اواسط سال 1394 ادامه یابد. عوامل متعددی در ایجاد، استمرار و پایان این مسئله تاثیر گذارند که از مهمترین آن ها می توان به میزان ریسک پذیری دولت در سرمایه گذاری اشاره نمود. با توجه به دورنمای سیاسی موجود، با توافق قریب الوقوع ایران و جامعه جهانی، این مورد به یاری خدا بزودی برطرف و توان ریسک پذیری دولت افزایش خواهد یافت.
در همین رابطه درک متقابل ما و شما از یکدیگر در شرایط کنونی می تواند به ایجاد تحرک مثبت در یک بازی برد-برد کمک نماید. به همین لحاظ از طرف گروه نرم افزاری سازه طرح «خرید پلکانی» ارائه شده است. این طرح که در واقع نوعی خرید مرحله ای نرم افزار با مدیریت خریداران است، امکان خرید نرم افزار، ابزارها و ارتقاء از سازه80 به سازه90 را با هرنوع بودجه فراهم می سازد. با استفاده از این طرح شما با مبالغ قابل قبول خرید خود را انجام می دهید و سپس بسته به شرایط بازار خرید خود را تا انتها ادامه می دهید.
اجرای این طرح برای گروه نرم افزاری سازه فرصت مغتنمی برای توسعه بازار خود وبرای شما فرصت بسیار خوبی برای تجهیز سیستم مهندسی خود ایجاد می نماید. نگاه منصفانه شما احتمالا تایید می نماید که ما نمی توانیم این طرح را با نزدیک شدن به دوران رونق بازار همچنان ادامه دهیم. دقیقاً به همین دلیل است که پایان بهمن ماه، به عنوان پایان طرح «خرید پلکانی» در نظر گرفته شده است.
لذا به همه کاربران، خریداران و بازدیدکنندگان محترم پیشنهاد می کنیم از فرصت بدست آمده تا پایان بهمن ماه برای خرید نرم افزار قدرتمند سازه90 و ابزارهای آن حداکثر استفاده را ببرید و برای آن که بسته نرم افزاری خود را به موقع دریافت نمائید خرید خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید. همچنین برای هرگونه سوال در مورد این طرح می توانید با خط ویژه «خرید پلکانی» به شماره 1509 3223- 031 تماس حاصل بفرمائید.

با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه
مبدع اتوماسیون در نقشه کشی و ترسیم جزئیات در سازه های بتن آرمه